mandag 24. november 2014

Jul i rødt og grønt


I årets førjulsutgave av Lev Landlig har jeg med en 
inspirasjonsreportasje om Jul i rødt og grønt.




Den ble laget i et rom her hjemme,
så vi hadde julestemning og smakte på riskremen allerede tidlig i høst :-)




Om ikke lenge må vi vel til å pynte igjen, 
men da blir det på ordentlig.
Det blir koselig det :-)



Og tenk at det ble forside,
den er jeg litt ekstra stolt over :-)





Og så må jeg få takke alle fine bloggevenner 
for hyggelige kommentarer jeg får her på bloggen,
selv om jeg ikke er så aktiv i bloggeverdenen selv for tida.
Kos dere i førjulstida, nå er det ikke lenge til advent dere :-)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Ble ikke overrasket over at du fikk forsiden- det er jo et fantastisk bilde og det oser av god stemning. Så kult med det treet og så vakkert med det høye stettefatet.

Her drukner jeg nesten i pappesker og flyttelasset går før jul :) Dermed er jeg i ferd med å avslutte Fru Sjøakersperler og har ny blogg som heter Monicas Lykke. Måtte ha nytt navn når huset her heter Sjøaker.

Får ringe til Lev Landlig i morgen og skifte adressen :)

Ønsker deg glade og fine dager

Klemmer fra Monica

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Åååå det var helt nyyydelige bilder i Lev Landelig Monica. Gratulerer igjen med forside, du er helt spesiell flink til dette :)Nyt adventstiden :)klemmer Vibeke

Unknown sa...

Da jeg fikk bladet i postkassa for en stund siden tenkte jeg at det var du som hadde stylet og fotografert forsiden. Man kjenner liksom igjen stilen etterhvert. Og bildet på forsiden og inni bladet var nydelige. Fikk skikkelig god gammeldags julestemning med en gang av dette. Tradisjonsjul er flott synes jeg.
Gratulerer med forsiden og lykke til videre med flere reportasjer.
Klem fra Marit

toves sammensurium sa...

Forsiden er bare helt fantastisk nydelig,kan ikek bli mye mer sjarmerende enn som så!!! Så gøy,gratulerer!!!!!!
Kos deg fremover du også,håper på flere blogginnlegg fra det koslige hjemmet deres etterhvert!!

Toveklem .)

angie sa...

soooo süße bilder!!! liebe grüße von angie

Signes sammensurium sa...

Det var så gøy å få bladet og se den lekre forsida du hadde laga, ekstra moro å se "min" juleduk på forsida, har selv brodert en sånn for noen år siden, like koselig å ta frem hvert år!
Gleder meg til å se flere av dine nydelige bilder fremover!
Klem fra Signe.

Synøve sa...

Gratulerer med flott forside:) En glede å plukke slikt opp av postkassa mellom reklame og regninger...;) Du har en stil som oppleves ekte og som lar seg herme i vanlige hjem, godt at ikke alle blader kjører spektakulære hjemreportasjer som krever at man må rise mange ganger til Frankrike for å finne lignende detaljer;) Nyt adventstida - klem fra nordre normøre

Anonym sa...

Kjempeflott at du fikk nok ei forside.Du e kjæmpeflink.
Morro å se at stolene kom til nytte.

Anny

Lene i Annekset sa...

Så nydelige bilder, du er så flink med det du gjør! Gratulerer med forsiden i Lev Landlig, så moro for deg det! :) Her var det julestemning av den gamle gode sorten, så fint! :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Det er så koselig å lese sakene dine i Lev Landlig. Kjente med en gang igjen veggene på forsida denne gangen. (",)

Frøken Loppe sa...

Hei!
For ein nydelig blogg du har!
Herlige bilder!
Abonerer på Landelige hjem og flat pladask for framsidebilde og repotasje i bladet! Så artig at det var dine bilder :o)
Legger meg til som følger her hos deg, eg. Alltid kjekt å treffe andre vestlendingar her i blogglandia ;o)
Ha ei strålandes førjulstid!