fredag 27. mai 2011

Travle tider


For noen dager siden fikk jeg ikke til å gå inn på andre sine blogger for å kommentere, og nå midt i forberedelsene til min mellomstemanns konfirmasjon har jeg desverre ikke tid til det, men jeg kommer tilbake etter den store dagen den 5. juni. Dere får bare ha meg unnskyldt så lenge. Skal alikevel prøve å få til et innlegg eller to i løpet av den siste uka før konfirmasjonen.




Bildene i dette innlegget er tatt i fjor sommer, i kjøkkenet i Farfar-huset. Ååh som jeg lengter dit. Etter konfirmasjonen kanskje dere har lyst til å bli med en tur dit igjen?


Jeg har alltid hatt en fasinasjon for tallerkenhyller og gammelt porselen, og spesielt blått og hvitt porselen.
På kjøkkenet i Farfar-huset har jeg to tallerkenhyller, og dette er den ene av dem.



Ønsker alle som er innom ei riktig god helg :-)

9 kommentarer:

Hulda sa...

Å, dette var nydelig! Så flotte blå tallerkener. Nydelig i hylla der. Kan skjønne at du lengter til dette huset. Måtte innom deg straks jeg så du hadde lagt ut noe nytt. Du har så mye fint å vise oss. :) Bildene er til stor inspirasjon for meg.

Unknown sa...

Mmmmm, dette er farger fra min barndom!! (Ellers er Blogger helt kokkeliko om dagen. Ganske frustrerende.)

Unknown sa...

Åhhh, nyyydelig er det.Her var det mye flott porselen.Blått og hvitt er så tidløst og vakkert.

Lykke til med konfirmasjonen.

liven sa...

Heisann
så mye fint du har i tallerkenhyllen din....er jo så glad i blå og hvite saker jeg :o)
Likte også så godt innlegget under her.....flotte gamle møbler og saker!! Blir gjerne med en tur i farfar huset ja :o)
Lykke til med konfirmasjon...alltid travelt det.
Ha en fin helg :o)

Lappeline ♥ sa...

Hei!

ååå så mye fint i hyllen din ...vakkert med så mye blått.Blir selvfølgelig med i farfar huset igjen
Lykke til med den store dagen
Klem fra Lappeline

Saras stove sa...

Så nydelig porselen! Blått og hvitt er en vinner :) Lykke til med konfirmasjon forberedelser!
Klem Sara

Junk De Lux sa...

Du er liksom en blanding av Carl Larsson og Tidemand og Gude...i love it!
Det er enkelt rent og stemningsfullt <3

Lykke til med alt og gleder meg stooort til flere innlegg i juni!

Stooor klem!

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig porselen du har!
Og heldige gjester som kan sove i ditt gjesterom.
Lykke til med den store dagen!
Merete

anne marie sa...

Heldige du som har en så flott tallerkenhylle:)
Her hadde vi konfirmasjon 14.mai,så den er vi ferdige med. Nå gjenstår bare eksamen jeg skal ha på mandag:S Har slettes ikke fått lest så mye som jeg burde,men har noen dager til på meg;)
Etter dette kommer det til å føles som ferie,spesielt denne eksamen føler jeg "henger over meg" og gjør meg litt handlingslammet:D

Lykke til på med den store dagen:)