onsdag 15. desember 2010

Flere julestrømper


Har sydd noen flere julestrømper, disse er til fire søstre som jeg er tante til. Tar sjansen på å vise dem her da jeg ikke tror at noen av dem er innom bloggen min. Utgangspunktet for disse strømpene var en brettholder jeg kjøpte på et garasjesalg for ei stund siden. Den var litt julete i rødt og hvitt og passet veldig godt som bånd på disse julestrømpene.  Her kan du se brettholderen sammen med det andre jeg kjøpte den dagen.







En blonde jeg hadde ble akkurat lang nok til alle strømpene. Har også her brodert på navnene til jentene. 
Hengte de opp for fotografering på den fine hylla som eldstemann overrasket oss med i julegave for to år siden. Her står også lyktene som skal henges på portstolpene når det nærmer seg jul.
Har nå forsøkt å lage innstillinger slik at dere som ikke har blogg kan kommentere på innleggene mine, tror dere da skal trykke på anonym for å få det til, skriv gjerne navnet ditt i kommentaren så vet jeg hvem det er i fra. Ha en fortsatt koselig adventstid.
                                                     

5 kommentarer:

irene sa...

Sååå fine!
Ble veldig inspirert till å göre likedane!

Ha en fin dag i morgon!

Klem Irene

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå de var kjempefine! Heldige de som har deg Tante Monica. Så fine broderte navn og de båndene!

Bergheim sa...

Det var utrolig fine julestrømper. Som passet perfekt under hylla fra eldstemann. Syns det er så flott med sånne ting man har laget selv, og er ganske så misunnelig på de som er flinke med håndarbeid. Ha en flott Torsdag

Sylvia sa...

Svært som du produserer for tida da Monica!! De er nyyydelige alle sammen!!

Lill sa...

NYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå fikk jeg kjempelyst å lage slike selv:)
Tusen takk for inspirasjon

klem fra Lill