tirsdag 19. april 2011

Gammel hagebenk og syriner på gjesterommet


Gjesterommet på mørkloftet er enda ikke ferdig, men  det hindrer ikke at enkelte møbler har flyttet både inn og ut opptil flere ganger. Fikk en kommentar da tre brune krukker tok veien opp trappene her en kveld, så da var det veldig greit å være alene hjemme, da jeg klatret opp på hemsen i garasjen og hentet den gamle hagebenken, for å prøve ut om den passet der jeg hadde tenkt å ha den.


Og den passet helt perfekt ved den veggen jeg hadde sett for meg. Sengeteppet som har ligget i en plastikkpose i mange år skal også få lov til å komme fram i lyset nå. Det fikk jeg av pappa en gang, og det kommer fra farfar-huset.


Benken kommer fra mitt barndomshjem, og teppet kommer trolig fra Amerika ifølge pappa, de fikk mange gaver sendt derfra fra familie som hadde emigrert.


Måtte bare prøve den der jeg hadde tenkt, slik at noen jeg kjenner kan reparere den til rommet blir ferdig :))

2 kommentarer:

Hulda sa...

Superherlig benk! Likte også det sengeteppet veldig godt. Så lekre farger. Dette rommet er virkelig vakkert. :) Det er jo så artig å style og prøve ut ulike ting, forstår deg godt!

Neverluren hus og hjem sa...

For en herlig og sjarmerende benk, og for en vakker blogg du har :-)
Jeg har lagt meg til som følger, for hit til deg må jeg tilbake :-)

Riktig god påske!
Hilsen Rita