lørdag 17. mars 2012

Det ene drar det andre med seg II


Vaskevannet mitt ble kaldt, 
dere skjønner jeg måtte jo bare 
se hva som skjulte seg bak rustikkpanelet
på den ene veggen i glassverandaen.



Det endte med at rustikken måtte vike for vekselpanelet som var under :-)



Mye bedre ja :))

 

Hmm, her var det jo mer rustikk.
Fjerne eller ikke fjerne?



Må ihvertfall titte litt bak.

 

Tror vi tar den jeg!

Slikt som skjer når man er hjemme alene og vårsola gir ekstra energi :-)
 Får stille opp litt rustikk opptenningsved nede i gangen til mannen kommer hjem,
da blir han sikkert glad ;-)

4 kommentarer:

h.espe sa...

Hi, hi - ja det er lett å la se rive med!!! Så heldig du er som har en glassveranda da - gleder meg til å se den ferdig - kommer til å bli kjempeflott :)

Ha en fin søndag!!

Klem fra Hildegunn

Marit sa...

Ikke lett å la seg stoppe når nysjerrigheten tar overhånd, men i dette tilfellet var det jo bare bra!!;) Glassveranda er så fint, og jeg gleder meg til å følge med!:)

Klem Marit

Lene i Annekset sa...

Så fint med glassveranda, gleder meg til å se når det blir ferdig! Mye fint gammelt panel under der! God søndag til deg! :)

Unknown sa...

He he ! Ja kjenner igjen den der at det ene drar det andre med seg :)

Ønsker deg en flott uke !