mandag 5. mars 2012

Surt ute - lunt inne


Helgas båttur (Ja, for vi har hatt ut båten, jippi!) til farfar-huset var både sur og kald.
Måtte beholde vottene på, så det ble ingen bilder fra turen, 
men vel framme ble det fort varmt i kjøkkenet,
og jeg koste meg med å flytte litt rundt på ting
og ta bilder; slik som bloggere lika ;))

 

Det hele begynte med at jeg tenkte å pusse de grå kjøkkenstolene;
da måtte stuestolene inn, og dermed var forandringen i gang.
Med de brune stuestolene ved kjøkkenbordet, passet det
 lille okerfargede bordet fra forrige innlegg mye 
bedre inn, og så var jeg i gang:
Leting i skuffer og skap, og på stue og loft,
for å finne flere ting i farfars farger.

Tida går fort når man holder på med noe man liker, 
og jeg rakk aldri å pusse stolene, for plutselig var tida kommet for avreise, 
og stolene og alt det andre jeg skulle gjøre måtte vente til neste gang :))
 
I neste innlegg skal dere få se litt mer av hvordan det ble i kjøkkenet i helga.
 
Ellers må jeg si:
 
TUSEN TAKK
for alle hyggelige kommentarer
  
og

VELKOMMEN 
til nye følgere, kjempekoselig at dere vil følge bloggen min.

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så fint du har det!
ha en fin vecka
Klem Kathrine

Kristin sa...

Nydelige bilder:) Alltid kjekt når man kan forandre litt med det man allerede har! Fin mandag til deg:)

Magdalena sa...

vakre bilder i nydelig farvespill.!

salige lavendel sa...

Godt at det ikke er surt både ute og inne! Flotte bilder.

Gitte sa...

Nydelige bilder!
Klem Gitte

Mette sa...

Farfar-huset er ett utrolig koselig hus! Og du får det til så fint - flotte bilder og fine fargesammensetninger!
Det er gøy å finne frem og å bruke det man finner i skuffer og skap.
Gleder meg til å se mer..
Mette

Unknown sa...

Så koselig det farfar huset er :) Hvor langt må du reise for å komme dit? så mange fine ting og gode minner. Du er også veldig flink til å ta bilder :)

Ha en nydelig kveld

Kremfaret sa...

Oh boy så koselig det er der :-) Gøy å dille litt rundt ja, hehe ;) Tipper det var stas med båt nå forresten...det er lykke det!