tirsdag 14. august 2012

En slik morgen...


...som vi fikk på søndag har jeg lengtet etter i hele sommer;
knallblå himmel og blikkstille fjord med niser som brøt vannet og var oppe og pustet,
mens vi satt ute og spiste frokosten vår.
Denne dagen måtte foreviges.

 

 Men det neste bildet ble helt grønt, og det neste...
Og så sa kameraet mitt takk for seg,
ingen fler bilder fra denne vakre dagen.



Her har jeg forsøkt å ta bort litt av grønnfargen på bildet over 
slik at dere skal kunne se hvor fint det var.



Og her er det siste...
Har imidlertid en del bilder fra i sommer som jeg kan lage innlegg av,
inntil jeg bestemmer meg for om jeg skal reparere kameraet eller kjøpe nytt.
Kanskje lurt å kjøpe nytt, 
for det var dette kameraet som datt i sjøen for meg her i vår,
men som på uforklarlig vis har virket fint helt fram til nå.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Så dumt da det med kamera- du som liker så godt å ta bilder og er flink til å ta de og dessuten bor så fint som du gjør med den flotte naturen rundt og i tillegg har farfar huset bør nok unne deg et nytt !

Herlige sommermorgenen :)

Anonym sa...

Så herlige bilder:) og ja endelig fikk vi litt sommer:)
Syntes bildene var kjempe fine:)
Synd med kamera!

Ha en herlig kveld

Klem Merete

fru. Lærum sa...

synes dette ble kule bilder :-)
uansett så fikk du det til å se veldig idyllisk ut.

klem tone

Underberget sa...

Oi! Ante ikke at kamerafeil kunne gi slike utslag;-) Ser ut som dere likevel hadde en fin dag med blankstille sjø:-) Ønsker deg en god kveld og håper du finner et nytt kamera snart! Klem fra Berit

Frida sa...

Härliga bilder, ser mysigt ut att sitta där.
Kram Frida

Bergheim sa...

Synd med kameraet. Håper du får deg et nytt, så vi kan følge deg videre. Syns likevel då fanger sommerstemningen perfekt, selv om bildene ble litt "misfarget" ha en fin dag.

Torill sa...

Så nydelig blikkstille og vemodig vakkert! Så synd med kamraet ditt da. Det er vel bare å invistere i nytt siden det har vært i saltvann.

Torill

Fågel Blå sa...

Så vackert
Suck!
Ha en fin Dag
Klem Kathrine

Anonym sa...

For en nydelig plass!
Helt fantastisk å starte dagen med den utsikten..
Så synd med kameraet ditt!
klem fra Laila

Huset i Lunden sa...

Så leit at kameraet ikke klarte mer! Nå har jeg kost meg med de fine bildene det har produsert i det siste; så koselig det så ut å feire bursdagen sin i farfar-huset! Heldige de gjestene som fikk feire deg der! Og så godt å se at det er flere som strekker seg langt for å redde gamle fine bygningsdeler ;o) Vi har akkurat ribbet et gammelt bedehus for dører, lister og vindu i tillegg til all taksteinen.

Ha en fin helg!

Mona

Monica fra Koseleg sa...

Håper det ordner seg med kameraet- for kamera må en jo ha! :-)
En nydelig blogg du har- Jeg legger meg til som følger og skal legge deg til på bloggrollen min! Alltid kjekt å finne nye favoritter!
Mvh Monica