onsdag 22. august 2012

Verandadrømmen - Slik gikk det videre


Høsten 2009:
vi tok en dagstur til farfar-huset for å ta hull på tømmerveggen..
Her ser dere minstemannen vår
som var med denne dagen.



Det ble saget hull til den doble verandadøra vi ønsket oss.

Hvordan vi fikk opp de to strekkfiskene kan dere se her.
 Her kan dere se tegninger av hvordan vi har tenkt oss at det skal bli til slutt ;))

I neste innlegg skal jeg se om jeg kan finne noen bilder av den fine gamle dobbeldøra vi satte inn :))
 

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Dette blir spennende:) ser kjempe fint ut så langt:)
Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

Janne sa...

Så flott det blir, skikkelig bra:))

Lykke til videre, gleder meg til å se:))

God klem til deg:)
Janne:)

fru. Lærum sa...

dette var spennende!
nå er jeg nyskjerrig på hvordan det blir :-)

klem tone

Unknown sa...

Spennende å se hvordan det blir :)

Klem Monica

MissMette sa...

Å, så spennende - gleder meg til å følge med fremover :) Og så NYDELIGE bilder det er nedover her hos deg ღ En fryd og stor inspirasjon å se alt det vakre du deler meg oss ღ Så koselig også fra far-far huset, helt fantastisk sjarmerende og herlig ღ Ønsker deg en fin, fin kveld videre. Klem fra Mette

Tante Titti sa...

Skal bli veldig spennende å se fortsettelsen her ja!!
Jeg fikk siste nummer av Lev Landlig i postkassen i dag - og kjente øyeblikkelig igjen kjøkkenet på Farfar-huset!! Så flott reportasjen!
Koser meg med koselig lesing i sofakroken i kveld
Titti-klæmm!!

ide-puffen sa...

Dere har gjort så mye og moro med film dokumentasjon.
Jeg har vært og tittet på et gammelt sommerhus i kveld. Og jeg hadde deg i tankene. Jeg er så inspirert av dine bilder, og stilen blir nok i din sjanger om jeg får kjøpt det. Kryss fingrene for at ingen andre vil ha det!!!
klem klem

Blått til lyst sa...

Gratulerer med kåring og flott oppslag i Lev Landlig!
Vel fortjent og et helt riktig valg av lesernes hyggeligste kjøkken!
En god helg til deg - stor klem fra Liv

Maria - Min oldemors hus sa...

Jeg har også lest om deg i Lev Landlig i dag. Så hyggelig å lese om "kjente", jeg skjønte straks hvilket farfarhus det var snakk om.

Gratulerer med kåringa, jeg har ingen innvendinger mot juryens valg. (",)