lørdag 11. august 2012

Forberedelser


I kjøkkenet i farfar-huset forberedes selskap.



Brettet står klart til å bæres inn i stua.


Bordet skal dekkes med gammelt porselen og gamle glass.
 Kaffe og kortreist saft skal serveres.


Geiteramsen som blomstrer så fint rundt huset har fått komme inn for anledningen.


Jordbær har fått fast følge med det hvite stettfatet denne sommeren.
Alt er klart og vi gleder oss til gjestene kommer :))

Bare en rask liten oppdatering fra meg dette, når jeg først er hjemom,
før vi fyker av sted i båten til farfar-huset igjen.
Kommer en tur innom dere når jeg begynner på jobb igjen 
og dagene blir mindre travle ;-)

9 kommentarer:

fru. Lærum sa...

heldige dem som fikk komme i dette selskapet.....så koselig!

klem tone

Gårdsjenta sa...

Så koselige bilder :)


Bestemor har akkurat sånne glass :) Veldig fine :)

Christina Mari sa...

Herlige bilder!
Nyt tiden.
Klem Christina

Anonym sa...

Så utrolig koselig.
Kos deg.
Klem fra Fiksemalla

Underberget sa...

Koselige bilder du viser:-) Veldig fin lyseblå benk og hylle! Og slike gamle kjøkkenglass bare MÅ jeg få tak i:-) De er gsare så fine og fulle av gamle minner! Ha en fin kveld videre. Klem fra Berit

Anonym sa...

Så utrolig nydelig:) den blå skjenk var bare skjønn:)
Heldig de som kom til dette herlig selskap:)

Ha en strålende søndag

Klem Merete

Marit sa...

Kjempekoselige bilder!!:) Ha en riktig fin kveld!

Unknown sa...

Så vidunderlig koselig :) husker de glassene fra hytta på landet når jeg var liten ( begynner å bli i gamle dager)

Fin uke til deg :)

Klem

Frida sa...

Vilket mysigt kök. Tack för underbara bilder!
Kram Frida