mandag 13. august 2012

Tradisjon


Det har blitt tradisjon at bursdagen min den 7.august feires i stua i farfar-huset.
 Det er det eneste jeg ønsker meg av familien min, at de blir med meg hit denne dagen, og er her noen dager.

 

Jeg fikk ønsket mitt oppfyllt i år også :-),
og pavlovaen var tradisjonen tro også på plass;
vi tar med oss bunnen hjemmefra, og så er resten ganske greit å lage i farfar-huset.
 


Deilig med litt blomster, lys og koselig feiring innendørst når dagen bragte oss litt regn.

 

Senere ble det kortspill og lesing av gamle adjektivhistorier,
det ga liv og latter i farfars stue.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig vakkert:)
Så kjempe kos å ha et sånt sted med utrolig koselig tradisjoner og masse minner:)
Virkelig vakkert:)
Gratulere så mye med dagen på etterskudd:)

Ha en strålende start på uken:)

Klem Merete

Kati sa...

Vilken fin tradition! Och sååååå vackra bilder<3

Jag har lotteri i min blog till i morgon, så ni har ännut tid att ta del!!!

Ha det bra<3

Kristins Hus sa...

Herregud, så fint!!
Gratulerer:-)
K

Mira sa...

Så vakre bilder!
Gratis med overstått bursdag!

Klem,

Ruter & Hjerter sa...

Her hadde jammen meg jeg og gjerne feiret bursdag:))) Lekkert og så gjennomført!!! God bursdag!

Tinas bo sa...

Ja grattis i efterskott!!
Ser helt underbart ut!!
Ni hade säkert jättetrevligt.. :)

Kram Tina

Brunt sukker sa...

HEI MONICA :))
OG GRATULERER MED VELL OVERSTÅTT!!!
HER HADDE JEG STORKOST MEG !
FOR EIN STEMNING DU ER SÅÅÅ FLINK :))
KLEMMER FRA ELI:))

Unknown sa...

Nydelig tradisjon og så kos med slik stemning.
Gratulerer med vel overstått dag :)

Klemmer fra Monica/Fru Sjøaker

fru. Lærum sa...

så flott tradisjon og kan tenke meg at alle vil være med...for en fantastisk plass :-)

klem tone

Livet på Lisland sa...



For et vakkert hus - og stemningsfulle bilder..
Du formidler så godt stemningen at det føles nesten som man sitter der selv..

Her var det virkelig virkelig koselig :-)