søndag 17. oktober 2010

Mitt sommerkjøkken


Her skal du få en liten titt inn i sommerkjøkkenet mitt,  slik det ble etter malingen i sommer.


Både tak, dører, vinduer og golv fikk to til tre strøk maling. Deilig og flytte inn igjen etter at jobben var gjort.


Denne hylla var raskt på plass igjen. Her står den gamle kikkerten strategisk plassert når vi skal sjekke ut båtene som kommer innover. Kanskje vanker det besøk?


Ikke alt var flyttet tilbake på plass igjen da disse bildene ble tatt, så resten får jeg vise en annen gang.


5 kommentarer:

Gammel stil sa...

Sååå fint altså:) Nydelig kjøkken du har! Flinke du:)

Sylvia sa...

Wow for et flott kjøkken:-) Du har jo nyyydelige gardiner her også!!
Artig at du blir med på treffet. Tror ikke du kommer til å angre på det !!

Elin | Draumesidene sa...

Hei Monica! For eit nydeleg kjøkken! Lekkert! Og så fine ting i innlegga under her også! Takk for fine ord inne hos meg, eg skal prøve å forklare litt om shabbing av møblar i morgen? Men eg er ikkje flink til slikt :)

Ha ei nydeleg veke!
God klem frå Elin :)

ide-puffen sa...

Fantastisk fin harmoni i rommet og fine farger. Tror det er god energi der :)) Sikkert herlig å sitte og se ut over sjøen. Kunne virkelig tenkt meg et sted ute ved havet.
Fin kveld ønskes videre.

Klem
Randi

Saras stove sa...

Så utrolig fint du har det! Veldig fine farger, både på stoler og vegg! Også så lurt og fint å bare ha en liten blonde kappe - godt alternativ om en egentlig ikke vil ha gardiner.

Jeg ble veldig glad for å høre at du liker inspirasjons innleggene mine!
Vi har også høvlede (desverre) tømmervegger i huset vårt. Men huset vårt er bygget på 1920 tallet, så lurer på om ikke de har blitt høvlet i ettertid da de skulle modernisere å legge plater og tapet..? Vet du om det var vanlig med maskin høvlet tømmer på den tiden?