fredag 24. februar 2012

Ei tanteveske


Har laget ei tanteveske til ei av mine søte nieser.
Denne fikk lyseblå kant med små hvite dobber,
og bilde av henne på.



Bildet  fikk rufsekant og ble sydd fast med metalltråd,
og selvsagt måtte den søte prinsessa ha sølvkrone :))
 
 

Ja, vi er mange som liker lyseblått,
det er favorittfargen til min søte niese også
så derfor ble det litt av den fargen på hennes veske :))


Takk for kommentarene på forrige innlegg, jeg er nok i overkant redd for at jeg skal virke hermete, 
men som Grethe sier det er jo videreutvikling :) når vi bringer inn noe av vårt eget i tillegg. 
Og Mette påpeker at vi er mange som har samme stil og smak, og det er jo så sant så sant :))

GOD
HELG

10 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

God Helg Monica og nydelig niese og veske :)

Anonym sa...

Kjempeflott veske du har laget Monica!
Og så nydelig niesen din var da ;)
Må bare si at du har min fulle støtte på ditt forrige innlegg også.. Mia har vært en stor inspirasjonskilde for meg også! Og jeg er så glad for at jeg ble med på hagevandringen hun hadde så jeg fikk møtt henne og sett både hus og hage "live".. Kommer virkelig til å savne hennes blogg!
Og det ble jo så lekkert hos deg!! Kjempeflott både teppet og puffen!
klem fra Laila

Kremfaret sa...

For en nydelig veske - fine farger :) Nå blir nok niesen din fornøyd! Det er gøy å ha noe som ikke alle andre har (så nå kan alle klassevenninnene hennes misunne seg bort fra sine H&M vesker, hihi)

Marianne på landet sa...

Så fin tanteveske! Tenker niesen din blir fornøyd!
Kjempefint med det blå på vesken!

Ha en strålende fin helg :)

- Marianne -

liven sa...

Så fin denne var!!

Torill sa...

Lekker veske til ei skjønn prinsesse! :)

Torill

Fågel Blå sa...

Så fantastiskt fin väska!!!
Njut Söndagen!
Kramar Kathrine

Kati sa...

Vad fint väska! Det här tema passar bra för det här tiden: Sveriges newborn;)

Lene i Annekset sa...

Nydelig tanteveske! Du er så kreativ! Og flott innlegg under her, klart vi blir inspirert av ting vi ser i bloggene, er ikke det fint da? :) God ny uke til deg, Monica!