onsdag 8. februar 2012

Vårlig vegg


Ei fin, gammel knaggrekke vi fant på mørkloftet pynter veggen på gjesterommet.



En gammel henger ser ut som den hører til.



Søte, blå perleblomster har også funnet veien hit.



Bestemor og farmors gamle bluser henger bare til pynt nå.



Den gamle hagebenken fra barndomshjemmet mitt står også her.



Den lyseblå panelveggen er fin bakgrunn for de gamle tingene.



 En vårlig vegg ble det her på gjesterommet.



Deltar i månedens konkurranse Vårlig vegg hos NIB med disse bildene.
(Har ikke smartpanel i huset.)

12 kommentarer:

Den Grønne Baljen sa...

For en utrolig vakker knaggrekke... nydelige bilder...alt var bare så perfekt satt sammen.::
Lykke til =))
Kerstin

Hulda sa...

Mmm.. så god stemning. Herlig med de hvite, gamle tekstilene, med perleblomstene innimellom. Har en lignende krukke her med perleblomster. Lekre sammensettinger du har gjort her, Monica. :)

h.espe sa...

Utrolig herlige bilder, og et flott bidrag til utfordringen inne hos NIB :) Perleblomser er jo så fint og sammen med de gamle tekstilene og knaggerekken - nydelig!!!!

Fin kveld videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Herman Grans ♥ sa...

Så koselig! Veldig fin farge på veggen og :) Klem fra Grete

Veien til frihet sa...

Flotte bilder og knaggrekken er lekker :) Må si jeg gleder meg til stort til våren altså :)

God natt og sov godt
klem klem

Fågel Blå sa...

Så otroligt vackert!!!!
Underbara bilder
Kramis Kathrine

Bergheim sa...

Herlig vårvegg. Lykke til i konkurransen .

jannes hobbykrok sa...

Den vårlige veggen din er helt nydelig. Elsker det litt mørke treverket mot den lyse veggen, og blomstene og blondeklærne. Kjøkkenet mitt skulle jeg gjerne vist mer av, men det er nok ikke stort mer å se. Lite kjøkken deverre...ønsker meg stoooort, med langbord og peis! Skal bare dra noen lotto-milioner i helgen først!
Klem,Janne

Roser og Patina sa...

Åååh dette var så lett og luftig! Fikk veldig vårfølelse nå:) Likte veldig godt de gamle natttøyet sammen med perleblomster og den gamle knaggrekken:) Nydelig var det.

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Jeg likte veldig godt din vårlige vegg. Det var så lyst og lett og gav rett og slett den gode vårfølelsen :-)
Bloggen din er så fin, tror jeg må legge deg i mine favoritter :-)
Ønsker deg en fin kveld :-) Anita

Unknown sa...

Luftig og nydelig vår vegg :) lykke til - krysser fingrene for deg !

God kveld :)

Monica

Fabelaktig sa...

Ett sart og deilig bidrag :)

klemmer i fleng!