tirsdag 7. februar 2012

Ufrivillig reklame på bloggen


Noen eller noe har invadert bloggen min; i de siste innleggene mine er det plutselig noen ord som har fått koblinger til noe reklamegreier, og jeg ble skikkelig irritert da jeg oppdaget det.
Er det noen andre som har blitt utsatt for det samme?
Og vet dere i tilfelle hva man skal gjøre for å bli kvitt det?
Eller kan det være selve datamaskina vår som har hatt for dårlig sikkerhet? Synes det har dukket opp veldig mange helsides reklamegreier når jeg skal inn på andre blogger også i det siste.

Bildet er delvis relatert til teksten, det viser nemlig noe jeg også har veldig lyst til å få slutt på,
nemlig tepper som aldri holder seg på plass i de gamle møblene våre. Og det vil snart bli slutt på det,
for vi venter en ny sofa i hus om et par uker, det blir bra :))

10 kommentarer:

liven sa...

Hmm....så irriterende da.....
opplever at man kommer inn på reklame når man skal kommentere hos enkelte...."bloging for money" kommer frem....
Men har ikke opplevd dette selv.

Ha en fin dag!

Tove `blogg verden sa...

Ser at jeg også har fått det en plass...kanskje vi må ha ordbekreftelsen på da...Kjipe greier!!

Fru Fjeldhammer sa...

Ja, det er slik hos meg også, poper opp når man skal inn på bloggen... vet ikke hvordan jeg skal få det bort jeg??

Wood and rose sa...

Hmmm, jeg kan ikke se noe hos deg, og har heller ikke sett det noen steder. Men det skal være en innstilling på blogspot, som har noe med reklame å gjøre. Jeg husker en nystartet mammablogger, som selv ikke viste at det dukket opp reklame for datingbyrå i Thailand på siden hennes. Lettklede unge Thaidamer, sammen med bilder av små barn, var ikke hva jeg syntes var så morsomt å se på. Særlig når vi snakker om mine barnebarn, som bor i Sverige......... Håper dere finner ut av det. hilsen Grethe

sa...

Jeg fikk det når jeg brukte "Firefox" nettleseren. Da ble plutselig noen ord grønne og med understrek, og linket til reklame.. Byttet bare nettleser til safari, så forsvant det :) Kanskje det kan hjelpe deg å bytte nettleser? Eller slette den du har og laste ned en ny en.. ? :)

Sylvia sa...

Sååå irriterende!!
Det har heldigvis ikke dukket opp noe slik hos meg.

Merethe sa...

Jeg har ikke opplevd noe reklame hos noen eller meg selv....Spennende med ny sofa. Her er det vårvær i dag og det har jeg nytt ute i hagen. Ha det fint. Klem Merethe

EtterRegnet sa...

Det har eg heller ikkje opplevd...
Irriteranes.. sånn ska det vell ikkje være... arg..

Ååååhh NY sofa ;) *drømme meg bort* Har sååååååå løst på ny sofa eg og...
Glede meg te å se den nye sofa di ;)

Roser og Patina sa...

Vi bruker addblock plus. Det er gratis og fjerner all reklame. Har brukt det i mange år og er kjempefornøyd:)

Link:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/

Roser og Patina sa...

http://www.nettbladet.com/guider/fjerne-reklame.html