mandag 6. februar 2012

Hvitt

Dette bildet er med i en fotokonkurranse hos  Øyeblikk.

Øyeblikkjentenes konkurranse denne måneden er "Hvitt".

Fikk så lyst til å delta med dette bildet jeg tok sommeren 2010,
da jeg malte kjøkkentaket i farfar-huset,
Kjøkkenet var nesten helt tomt, men disse to muggene fikk stå igjen på bordet til pynt mens jeg malte,
og da jeg skulle ta en pause og spise litt tomatsuppe med egg, dukket dette stillebenet opp :))
Et øyeblikk jeg husker godt fordi jeg tok dette bildet :))


Ta en tur innom Øyeblikk for å delta eller sjekk ut alle de fine bidragene du også!




3 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei,Vakkert bilde! Ha en fin kveld. klem Siv

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fint bilde......rent og vakkert med det hvite.

Lykke til....

Ha en fin kveld

Klem til degveacka

Huset i Lunden sa...

Nydelig bilde! Lykke til i konkurransen :0)

mona