torsdag 2. februar 2012

Et lykketreff

 

 Ble så glad sent i går kveld da jeg kikket innom Fabelaktig
(på oppfordring fra min kjære, som selvfølgelig hadde vært innom og sjekket før meg :)
og oppdaget at bildet mitt er blant de ti finalistene
Maia har plukket ut i fotokonkurransen sin.

Var visst et lykketreff dette bildet jeg tok før jeg skulle
på senvakt en travel dag i desember,
hvem skulle trodd det?

Blir veldig spennende å se på lørdag hvilke bilder 
Nikon Norge plukker ut som vinnere :))
Ta en tur hit og se alle de 
fine finalistene :))


Tvi tvi alle finalister,
på en måte har vi jo allerede vunnet litt ;))



17 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med finaleplass!

Hanne Margrete sa...

gratuler! Det e "vel unt" Så koselig det bildet av soverommet ditt!
Lykke te!!

Ha en fin kveld,
Klem fra Hanne:)

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer så mye Monica!!! Så artig.... fortjent -flott soverom og foto. Skal følge med og lykke til!
Gog helg, Merete.

Anonym sa...

Ja dette bildet var du heldig med!
Kjempeflott er det!Gratulerer!! Skal se du vinner her også :)
Kjempelurt å strikke fire lapper på en gang på teppet lenger ned her. Synes fellingene dine ser veldig fine ut også jeg :)
klem Laila

Huset i Lunden sa...

Så gøy - gratulerer og lykke til! Bildet er kjempefint, så det er ikke rart det ble plukket ut :o)
Takk for koselige ord på bloggen min! Holder på å teste ut nytt kamera så det er ikke alltid jeg blir like fornøyd med resultatet og lys er det alltid for lite av på denne årstiden ;o)
Jeg tenkte å finne fargekoden på den kleshengeren, så da kan du få den og se om det er en farge du kan bruke. Ikke alltid like lett å se på bildet, men den er veldig dus og fin; perfekt til gamle hus :o)

Mona

Unknown sa...

Gratulerer- jeg er ikke overrasket :) lykke til

Lene i Annekset sa...

Gratulerer! Ja, syns det er artig på dine vegne, jeg var jo med på å stemme dette bildet ditt frem i NIB sin juleutfordring! Det er faktisk mitt favorittbloggebilde, jeg bare ELSKER det! :) Er du sikker på at du ikke er stylist eller noe, alt er jo helt perfekt, gir den rette stemningen og man vil bare inn i bildet for å ta seg en lur! :) Hååpe du vinn med dettan bilde!

Hilsen Lene

Merethe sa...

Gratulerer... er jo kjempeflott bilde. Lykke til videre i konkurransen. Tusen takk for tilbakemeldingen på malt tregulv. Det kan hende jeg prøver et gulv i andre etasjen først for å se hvor mye det tåler. Lekkert er det i allefall. Nå er det helg om noen timer... ønsker deg en god en. Klem Merethe

Bergheim sa...

Vel fortjent. Kjempekoselige bilder. Du får alltid fram den koselige stemningen i bildene dine. Jeg blir kjempeinspirert og får lyst å gjøre helt likt, men jeg vil jo ikke herme ;) Riktig god helg til deg og lykke til. Jeg skal inn å stemme deg fram, som min favoritt.cables

Fågel Blå sa...

Gratulerar!!!!
ha en fin Helg
Klem Kathrine

Kristin sa...

Gratulerer! God helg til deg!

h.espe sa...

Yehhhhh - så gøy!!! Gratulerer som finalist, og heia, heia - håper du vinner :)

Nå er den herlige helgen her igjen, og det er såååå deilig!!! Gleder meg til å male benken min, og få den på plass :)

Supergod helg til deg!

Klemmer fra Hildegunn

Magdalena sa...

gratulerer, et vakkert bilde der der!! lykke til , stor klem...

Torill sa...

Gratulerer som finalist!Kjempeflott bilde som fortjener å vinne.Lykke til! Og håper at det er du som går av med seieren. :)
God helg!

Torill

Synnøve sa...

Gratulerer som finalist.
Håper du vinner:-)
Ha en fin helg
Klem

Villa Fagerbakken sa...

Gratulerer Monica, det forundrer absolutt ikke...
De gjetordene går langt vettu!
Lykke til i finalen!
Ha ei god helg!
Klem Iris

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Nikon tok kontakt i dag og jeg fikk beskjed om at de ikke rakk å kåre noen før neste uke, bare så du vet :)

I dag er jeg og Nala alene hjemme, mannen er på tur med jobben og vi nyter alenetid på sofaen :)
Nyt fredagskvelden!
klem& stort smil