fredag 7. september 2012

Blått i blått


Blått i blått 
i skogen, og hjemme hos meg,
med blå, blå funn fra miljøstasjonen :))



Farfar-koppen måtte bare bli med meg hjem :))
Den ble jo så fin sammen med de blå asjettene, jeg kjøpte før en gang,
men aller best vil den nok passe i farfar-huset,
så den havner nok der til slutt :))




Jeg synes om gammelt blå-hvitt porselen...




...og liker at det står i fin kontrast til et rustikt skap 
og noen gamle krukker som er 
fine på en annen måte :))



10 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig vakkert:)
Bare helt nydelig:)
Elsker service som er gammelt med hvit/blått mønster, dette likte jeg godt:)
Og for en herlig kopp:) passer rett inn i huset:)
Ha en herlig dag

Klem Merete

Ruter & Hjerter sa...

Blått er såå fint!!! Det er min favoritt;) lekkert!!!

Sivs hus sa...

Hei, Vakre blikkfang hos deg! Fin fredag! klem Siv:-)

Synnøve sa...

Så fine bilder. Koppen med farfar var bare så sjarmerendes.
Ønsker deg ei fin helg
Klem

Anonym sa...

Så flotte bilder. Morsomt å se koppen med blåbær.
Ønsker deg en riktig god helg.-
Klem fra Fiksemalla.

Torill sa...

Neeei,så koselig med den farfarkoppen ,passer jo perfekt til deg og farfarhuset! :)Og blåbær passet perfekt til det hvite og blå.
Du er så flink til å dandere og tar så nydelige bilder Monica.
Ha ei fin helg i regnværet!
Det er vel alltids noe å finne på inne også.
God helg !

Torill

am design sa...

Hei!
Så nydelige bilder!

God helg til deg og dine.

Klem fra Anne-Marit

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så nydelige bilder!
Selv om blått ikke er min farge, så var dette veldig vakkert.
Ønsker deg en flott helg!

Unknown sa...

Vakkert og med sjel :) Akkurat slik som bare er helt herlig.

Fortsatt fin helg Monica !

Klem Monica

Tilonino sa...

ÅÅåå men jeg er glad i blått og hvitt. Dette var nydelig :)
Ha en fin uke.Klem fra Tine