søndag 2. september 2012

Nå kan jeg si det



I juni hadde vi ei spesielt hyggelig helg i farfar-huset;
Thomas og Liv (Livs Lyst), mitt tantebarn og min svoger og svigerinne
(som kjente Liv fra før) kom på besøk.
Her koser vi oss ute, og Einar lurer
på om det er greit at brusen
er med på bildene :))




Liv skulle lage reportasje og brukte mye av helga på å ta bilder, og Seline var den fødte modell.
Det var denne helga Liv tok kjøkkenbildene som er i det siste Lev Landlig :))
Neste sommer kommer etter planen en sommerreportasje fra hele huset,
i Lev Landlig, og den tror jeg vil bli veldig fin, for Liv er jo så flink.
Tror det vil komme en del fra farfar-huset som jeg ikke har
vist her på bloggen i den reportasjen.




En veldig hyggelig gjeng å ha på besøk dette;
her stod karene i kø for å piske krem på gammelmåten :))



21 kommentarer:

Tinas bo sa...

Härliga bilder!
Vad kul med reportaget! :)
Kommer säkert att bli superfina bilder... :)

Kram Tina

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer med slikt besøk. Ble ikke så overrasket -bare en fryd å se igjennom bloggen din med de fine bildene. Gleder meg å se mere! Jeg skal i vei å kjøpe meg bladet.
Merete

Torill sa...

Så koselige bilder!Og storfint besøk. Kjempefin reportasje i det siste Lev Landlig.Du tar så mange flotte bilder og tekstene og historiene dine er like kjekke å lese i hvert innlegg.
Har noe å glede oss til til sommeren også skjønner jeg.Du får si fra når det kommer på trykk.Ha en fortsatt fin søndag.

Torill

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så spennende med reportasje i det flotte bladet. Tror nok jeg skal sikre meg et blad når den tid kommer. Fin søndag videre :-) klem Anita

Anonym sa...

Så herlige bilder:) ser ut som en drømme dag:)
Må være kjempe morsomt å bli foreviget på denne måten av en utrolig god fotograf:)
Gleder meg til å få kjøpt bladet:)

Ha en herlig uke
Klem Merete

Tilonino sa...

ÅÅååå for noen nydelige bilder du viser i de siste innleggene dine. Det er en nydelig plass dere har.
Veldig kjekt å se reportasjen i bladet også :) Gleder meg til flere innlegg fra deg :)
Ha en fin uke :)
Tine

fru. Lærum sa...

så ut som dere hadde en fantastisk dag...koselige bilder!

klem tone

Blått til lyst sa...

Det kommer til å bli så bra! Liv er dyktig i det hun gjør (i tillegg til at hun har et fint navn *S*S*) og jeg tenker farfar-huset passer midt i prikken på stilen hun formidler så godt. Lev landlig er nå også er fint blad - jeg gleder meg til å se resultatet! Klem fra Liv

Merethe sa...

Gratulerer og jeg har allerede sett det i Lev Landlig. Flott reportasje og artig å se alt på en litt annen måte... :) Sier det igjen...veldig fasinert av farfar huset ditt! :)

Fågel Blå sa...

Åhh så fina bilder!!!!
Grattis till reportaget!
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine

Unknown sa...

Jeg må fortsette abonnementet skjønner jeg :)

Nydelige bilder og Einar var nok glad for at brusen kunne bli med! Godt med forståelsesfulle mannfolk!

Strålende uke ønkes deg

Klem Monica

Anonym sa...

Gratulerer, dette var jo supre nyheter.
Da er det bare å løpe å kjøpe bladet.

Anny

Maria - Min oldemors hus sa...

Da kan vi bare glede oss til den neste reportasjen. (",) Artig at flere liker det man har skapt, ikke sant?

Elisabeths Borg sa...

Blir spennende å se:-)

Bergheim sa...

Så herlig med trivelig besøk. Reportasjen i Lev Landlig var bare helt super, så nå kan vi jo bare glede oss til neste sommer. Ser ut til at dere har hatt det storkoselig i farfar-huset. Nyt dagen !

Janne sa...

Oi, så spennende, dette skal jeg få med meg!

Gratulerer med en slik repotasje, for en ære! :)))

Ha en nydelig tirsdag kveld:)
Her skal ungene legges, og så er det kinodate med mannen:) Tjohoo:))

Klem:))

Kristins Hus sa...

Så fin reportasje i Lev Landlig!!
Virkelig altså!! Dette kan du være stolt av. Og gtarulerer med seieren i kjøkkenkonkurransen:-)
K

LIVS LYST sa...

Var regne bakomfilmen dette, Monica ;O)

am design sa...

Hei! Så fint og finne deg!!
Legger meg til som følger her på bloggen din. Og gleder meg til og bli kjent med deg!!! Så fine bilder. Gleder meg til og lese magasinet!!!
Ha en fin dag!
Klem fra Anne-Marit

Roser og Patina sa...

Så koselige bilder! Gratulerer med flott repotasje. Farfarhuset er jo en drøm..dere har det fantastisk flott! Gleder meg til å kjøpe bladet:) Klem fra Ellen

Sandoren og Blåsten sa...

Fin reportasje og bilder fra et veldig koselig kjøkken!Morsomt inlegg dette også da, artig å se!

Hilsen Gry K