fredag 14. september 2012

Loppe-komme med blå dessert


Fikk så lyst på Trollkrem en dag,
men hadde ikke tyttebær, laget den derfor med blåbær istedet, 
det ble også veldig godt.





Jeg pisket 2 eggehviter stive med 2 dl sukker 
og tilsatte 2 dl blåbær til slutt og pisket videre til blåbærene "forsvant".
Enkelt og godt, kunne kanskje vært mer blåbær i men jeg var redd det skulle bli litt for mye
væske i den for blåbærene er jo så saftige nå.





Ble jo så fine farger i den søte lille loppe-kommen jeg fant på Miljøstasjonen
at jeg nesten ikke hadde råd til å servere Blåbær-trollkremen ;-D


13 kommentarer:

Hulda sa...

Ser så innbydende og godt ut. Vakre farger i bollen din. :)

Unknown sa...

Å dette så godt ut:)Lekre farger og bilder!Inspirerende blogg du har her, deg vil jeg følge! Gleder meg til neste innlegg;) Du er velkommen til min blogg:)) klem lille meg

Sylvia sa...

Mmmmmmmm.Dette så kjempegodt ut Monica. Må prøves:-))

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå dette så godt ut....frister å prøve.

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhh så gott det ser ut!
Kramar Kathrine

Maris Gyngestol sa...

Det så VELDIG godt ut!! Fikk vann i munnen! :) Må nok prøves ut en dag! ;)

Ønsker deg og dine en god helg!
-Mari

Sivs hus sa...

Hei, WOW det ser såååååååååå fristende ut:-) Takk for koselig hilsen! Fin fredag! klem Siv

Unknown sa...

Det har jeg aldri smakt eller prøvd før ! men det ser veldig godt ut.

God kveld og God Helg Monica :)

Klem Monica

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Dette så virkelig smakefullt ut!Nydelige bilder var det også:)))

Riktig god helg til deg,klem Vibeke

Synnøve sa...

Så fine bilder. Jeg liker ikke trollkrem, men det hørtes utrolig godt ut med blåbær, så det tror jeg at jeg skal lage en dag:-)
Klem Synnøve

fru. Lærum sa...

dette var så fristende og skal prøves ut...tusen takk for et fabelktig tips!

klem tone

Anonym sa...

Mmmmm...... dette så aldeles nydelig ut:)
For noen herlige farger og sammensettinger:)

Sov godt
Klem Merete

Kati sa...

Tackar för resept, vi har såååååå mycket blåbär i frys att jag behöver flera resepter;)

Trevligt helg<3