fredag 21. september 2012

Lys og blomster...



...er stemningsskaperne framfor noen,
og sikkert det vi damer (og kanskje noen menn) liker aller best å pynte med.




Bukettene trenger ikke alltid være store og flotte,
en liten søt en i et gammelt glass er nok til å pynte opp i et enkelt interiør.
Og ekstra koselig at noen andre har plukket den til deg, ikke sant :))




Dette fikk meg til å tenke på noe som en av guttene sa da han var liten,
han syntes det var veldig urettferdig at de voksne ikke plukket blomster til barna,
det var alltid barna som plukket til de voksne,  mente han.
Etter det plukket vi selvfølgelig buketter til guttene,
og det ble satt utrolig pris på :))




Så har du noen blomster igjen i hagen din,
plukk en bukett til barna :))


6 kommentarer:

Unknown sa...

Koselige bilder dette!
Det enkle er ofte det aller beste :)

Ønsker deg en fin helg! klem :)

Unknown sa...

Det skal jeg jammen gjøre- har blomster igjen i hagen og skal til Tanteungen min sin 15 års dag i morgen ,da får hun det også sammen med øredobber og sminke :)

God helg til deg Monica

Klem fra Monica

Fjordheim sa...

Koselig å plukke en bukett både til store og små.
Jeg hadde nok også valgt en gammel "svartovn" visst jeg skulle bruke den i ei hytte. Der en ikke skal ha mest mulig varme ut av den.
Ønsker deg ei herlig helg :)

lavendel mio sa...

Nydelige stemningsfulle bilder!!
Ja, hvorfor ikke, plukke plomster til barna, de setter helt sikkert pris på de....skal ha meg en tur i hagen og plukke noen buketter;)
Ha en fin helg!
Klem Hanne

Frida sa...

Så vackra bilder, riktigt somriga. Jag gillar mest de vilda blommorna, de är enkla och vackra.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Underberget sa...

Kjempefine kjøkkenbilder. Elsker stemningen du lager her:-) Den porselensbollen var alldeles nydelig og med blomster på bordet får man fortsatt litt sommerfølelse. Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Berit