onsdag 5. september 2012

Nå er det vel slutt...


...på å plukke slike sensommerbuketter,




men egentlig også litt godt å ønske høsten velkommen.





Høsten
som fortsatt kan by på mange fine dager, 
fargerike turer i naturen,
stjerneklare kvelder og 
den skarpe og rene 
høstlufta si,





hjemmekos 
ved peisen med håndarbeid, 
levende lys og te eller kakao i koppen, 
når regnet trommer mot ruta og vinden uler langs veggene.






Herlig synes jeg, for jeg er litt glad i høsten :))
Og buketter kan man fortsatt plukke av både lyng og greiner 
og noen standhaftige blomster som enda holder ut.



11 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe kos med en sensommer bukett med villblomster:)
Nydelige bilder:)
Og for en vakker reportasje i FarFar sitt hus i Lev Landlig:) utrolig vakkert du har det der:)
Alt er etter min smak og skjønner godt at du trives godt der:)
Et sånt sted finner man virkelig ro i sjelen og bare nyte dagene og naturen:)
Kost meg masse med bildene derfra:)

Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

fru. Lærum sa...

her er også alt på hell, men jeg vil ikke forholde meg til høsten enda.....her har sommeren kommet for fullt og jeg nyter!
nydelig bilder å hvile øynene på :-)

klem tone

salige lavendel sa...

Kanskje man bør komme seg ut og plukke de siste blomstene før de forsvinner! Nydelig bukett du har laget, skulle gjerne hatt sommer og sommerblomster hele året jeg.

Merethe sa...

Du får høsten til å høres rett så trivelig ut og joda jeg er enig jeg...da bobler kreativiteten for fullt. Og mørketiden går mye fortere.:)Vakre bilder som alltid! Du er en dyktig fotograf. Nyter å stikke innom å lese dine koselige innlegg. Ha det så fint. Klem Merethe

Unknown sa...

Så koselig bukett og nydelige putevar :)
Har tatt opp halvparten av potetene og gulerøttene her idag- men håper på en fin høst !
Det er noe fint med enhver årstid og det er veldig godt med gode sokker et pledd, varme i peisen og noe godt i koppen :)

God kveld og natt Monica !

Klem Monica

Anonym sa...

Beautiful photo's, I love the log cabin quilt!

Fågel Blå sa...

Vilka buketter,, och dina bilder så fina,, vilken fin atmosfär
Helt underbara!
Ha en fin Helg
Kramar Kathrine

Brocante sa...

Du verden så koselig du har det! Veldig veldig veldig koselig faktisk!

Lene i Annekset sa...

Sen sommer og høst ja, jeg liker denne tida på året! tenne i åmen og tenne stearinlys og høre på god musikk, mens jeg leser boligblader. Da koser jeg meg! :) Skal få kjøpt lev landlig og få sett reportasjen fra farfarhuset. Nydelige bilder fra deg som alltid. :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så koselige bilder du alltid tar!!

Gratulerer så masse med velfortjent pris i LevLandlig. så kjekt å lese og beundre de kjempekoselige bildene!!

Ha en fin kveld!

Klem fra meg:-)

Tinas bo sa...

Ljuvliga bilder!!

Kram Tina